Lexington-FayetteJembatan pengangkutan bekasBerpatutan

masa pelepasan:2023-08-25 20:16:49 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:391

Petua teras:Lexington-Fayette,Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh di

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

Lexington-FayetteWhen using the lifting channel, the four legs should be firmly supported on a solid ground (based on whether the walking wheel is about to detach from the ground). Sleepers can be used when necessary. Saluran angkat hanya boleh dimuatkan untuk operasi selepas dijalankan udara - kali. Pusat graviti muatan seharusnya hampir pusat bangku kerja yang mungkin. Pintu bergerak di kedua-dua ujung kereta api perlindungan seharusnya dikunci dengan selamat di belakang mereka sebelum operasi.

Ia adalah tinggi dan memakan masa jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

AyutuxtepequeJembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul


Lexington-FayetteJembatan pengangkutan bekasBerpatutan



Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Sebagai peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan membuang kargo,Lexington-FayetteJembatan naik bimbit Forklift, jembatan boarding hidraulik sekarang digunakan secara luas di berbagai profesi dan tempat. Tinggi bahagian depan botol boarding bridge boleh disesuaikan mengikut tinggi kargo trak… Sebagai peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan membuang kargo, jembatan boarding hidraulik sekarang digunakan secara luas di berbagai profesi dan tempat. Tinggi bahagian depan botol boarding bridge boleh disesuaikan mengikut tinggi kargo trak,Lexington-FayetteTekanan hidraulik paksi naik bimbit, dan piring bibir yang saling bertindih sentiasa berada di dalam kargo. Berbagai kenderaan pemindahan boleh muat dan lepaskan barang ke dalam kenderaan melalui jambatan pengangkutan, dan seluruh kenderaan memuatkan dan lepaskan barang boleh selesai dengan hanya satu operasi orang. Ini juga trend produksi yang selamat dan beradab di perusahaan, tidak hanya meningkatkan kelajuan logistik bekalan, tetapi juga menyimpan masa dan meningkatkan kuasa.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

KepercayaanPenggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.

Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.


Lexington-FayetteJembatan pengangkutan bekasBerpatutan



Sudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang, dan kapasitas pembawa besar, kualiti jambatan boarding hidraulik tetap telah diuji dengan kuasa. Berdasarkan analisis pasar,Lexington-FayetteJembatan penerbangan hidraulik bergerak, editor di atas memberikan beberapa cadangan kepada musuh yang telah menggunakan jambatan boarding hidraulik tetap, dan memberi perhatian kepada beberapa kemajuan dalam proses aplikasi.

OK atau tidak?Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Lexington-FayetteApabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan dan ban tekanan tinggi.

Semasa turun jambatan naik, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?


Hak cipta dan notis:
1. Lexington-FayetteJembatan pengangkutan bekasBerpatutan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Lexington-FayetteJembatan pengangkutan bekasBerpatutan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Lexington-FayetteJembatan pengangkutan bekasBerpatutan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Lexington-FayetteJembatan pengangkutan bekasBerpatutan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

LexingtonFayettemengesyorkanberita
LexingtonFayetteBerita terkini